Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Eyvahlar olsun

Eyvahlar olsun
 

Eyvahlar olsun yine birine birşey olmuş. Ambulans korkunç sesler çıkararak gidiyor.

Ambulansla ilgili iki anım var ikisi de birbirinden garip.

Doğuma ambulansla gitmiştim ama ambulansın şoförü her kırmızı ışıkta duruyordu. Ambulansın içi kavga kıyamet. Ben arkada can çekişiyorum. O an hiç komik gelmemişti ama şimdi düşününce çok komik gelir ve hep gülerim.

Bir keresinde de minibüsten indim yolun karşısına geçeceğim. O gün tilkiler kafamda vals yapıyordu. Ambulansın sesini duyuyordum, ses beynimde yankılanıyordu. Şu an bile o sesi hatırlıyorum. Çok feciydi. Şuursuzca yolu karşıya geçmek istemiştim. Az kalsın ambulansın altında kalacakmışım. Bunu ambulans zınk diye acı bir fren yaparak şoförün 'manyakmısın önüne baksana, geberiyordun' diye avaz avaz bağırdığında anlamıştım.

Eve gidene kadar ambulansın altında kalıp ölmenin...

İMZA: ESMENDER

 
Toplam blog
: 77
: 454
Kayıt tarihi
: 04.04.09
 
 

Serçe kuşları ötüyor. Mevsim Temmuz. Doğum tarihim de bu aya denk düşmüş. İstanbul Anadolu yakası..