Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Faaliyetlere Katılmak Güzel Oluyor

Faaliyetlere Katılmak Güzel Oluyor
 

Kütahya gezisinden


Kütahyada çok güzel hatıralarımız oldu. İlki afyondan gelen gurup içinde kendisi küçük yüreği kocaman bir arkadaşım oldu.

Didem dördüncü sınıf öğrencisi. Kahvaltıda tanıştık. Sorular sordu bende cevapladım. Birlikte kahvaltı yaptık ve sohbet ettik. Daha sonra toplantı salonuna birlikte gittik. Benim için çok güzel bir sohbetti. Onun meraklı olması ve sorgulayan küçük bir bilge olması benim geleceğe dair umutlarımı güçlendirdi.

İkinci hoş hatıram da il müftüsüyle yaptığımız sohbet. İki yıl önce özel bir kolejde müftülüğün iftar yemeğinde beni ilçe müftülerinin sofrasına oturttular. Ben durur muyum? Eski Türk edebiyatından bir kaç şiir okudum"Harabat ehlini hor görme zakirdefineye malik viraneler var.". Hocalarımla çok güzel bir diyaloğumuz oldu. Meğer Beydağ müftümüz Kütahya müftüsü olmuş hatıraları yâd ettik beni hatırladı.

Unutamayacağım en önemli not şudur. Ben kütahyaya her gittiğimde başkanımız ve diğer arkadaşlar aynı heyecan ve muhabbetle karşıladılar. Yine yeni dostlarımız oldu. Süleyman abiyi unutmak mümkün mü bizi pide salonunda ağırlayan Halil abi ve eşini unutmak mümkün mü arabasıyla beni uğurlayan ergin abi ve eşini de  unutamam. Yahu ne yapsam yine kütahyaya doğru bir yolculuk mu yapsam.
Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..