Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '10

 
Kategori
Yapı / İnşaat
 

Fare zenginliğe işarettir!

Fare zenginliğe işarettir!
 

bu da ahşap! gören betonarme zannediyor!


Geçen Cuma günü hanımın abisi telefon etti.

“Evde misin enişte?”

“Evdeyim Abi; buyur!”

“İşim var seninle! Yarın gelirim!”

“İyi, gel!”

Sabahın dokuzunda evdeydi! Aileden olunca picamayla karşıladım onu! Bir yandan da mesaj veriyorum!

“Bu saatte de gelinir mi Abi!” Demek istedim!

“Yatıyor muydun hâlâ enişte!”

“Kardeşin pantolonumu yıkamış da! Hayırdır Abi?”

“Ev yapacağım da köye! Demiri aldım. Kalfa da hazır. Tarlayı biliyorsun, var mı oraya uygun bir plan?”

“Olmaz mı Abi!”

İsteği doğrultusunda güzel bir plan yaptım ona. İki katlı ve Sakarya mimarisine uygun bir ev! Akşam sekizde bitti.

Gitti!

Geçen gece aradı.

“Buyur Abi!”

“Evdesin değil mi?”

“Ne oldu gene?”

“Yengen beğenmedi planı Ahmet!”

“Yahu, yengem ne anlar plandan Abi! “

“Geleyim de anlatayım!”

“Gel gel!”

Geldi!

“Yengen tek katlı olsun dedi! Üç oda bir salon istiyor! Hem de betonarme yapacağız!”

“Abi, bu daha ucuza mal olacak! Yengem anlamaz bu işten! Tamam, tek katlı olsun ama ahşap taşıyıcı sistem yapalım.

Tavan da ahşap olsun Abi! Deprem öldürmez ha, bina öldürür!”

“Demiri aldım biliyorsun!”

“ Verirsin geri Abi!”

“Fare girer eve Ahmet!”

“Fareden mi korkuyorsun?”

“Yoo!”

“Fare zenginliktir Abi! Berekettir! Bomboş evde farenin ne işi var!”

“Doğru diyorsun enişte!”

“Tahta kurusu da iyidir! Romatizma olmaz adamda!”

“Yengende var zaten!”

“Kadında da olmaz! Kaşıyınca her yanını, kan hareketlenir Abi! Bir ayda romatizması finiş!“

Eski planın zemin katına bir oda ilave ettim. Oldu üç oda! Aldı planı gitti sevinçle!

Sanırım son lafım etki etti ona! Romatizma ve çözümü!

"İsmayıl! Benim ayağa kalkacak gücüm yok! Koş şu hayvanları çevir!"

"İsmayıl! Yemeğin altını kıs! Yanmasın!"

"İsmayıl! Soğanları soydun mu gı!"

"İsmayıl...!"

Daha aramadı!

Kılıbıklığa da iyi yani!! Altmışından sonra düzelecek!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..