Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '13

 
Kategori
Eğitim
 

Felsefe grubu mezunları rehber öğretmen olmalıdır!

Felsefe grubu mezunları rehber öğretmen olmalıdır!
 

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü mezun sayısı ile rehber öğretmen açığının kapatılması mümkün değil, bu açığın giderilebilmesi için felsefe alanına kaynak teşkil eden yükseköğretim programlarından mezun olanların bu branşa müracaat edebilmelerine imkan sağlanmalıdır. Felsefe ve Sosyoloji mezunlarının rehber öğretmen olarak atanabilmesi için Talim Terbiye Kurulu’nun 80 sayılı kararında değişiklik yapılması gerekiyor. Değişiklik yapılırsa Felsefe ve Sosyoloji mezunları 3. öncelikli olarak Rehber öğretmen olarak atanabilir.

“Türkiye’de 1000 Öğrenciye 1 Rehber Öğretmen Düşüyor. Normal şartlar altında 200 öğrenciye 1 Rehber Öğretmen görevlendirilmesi gerekir. Ülkemizde 17 bin civarı açık var. Felsefe Grubu  mezunlarına atama hakkı verilmelidir .”

“Ülkemiz için Yeni Anayasa , Demokratikleşme ne kadar önemliyse ;  Okullar için de Rehber Öğretmen o kadar önemlidir.”

Cumhurbaşkanı Abdullah GÜL   

TBMM Başkanı Cemil ÇİÇEK

Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN     

Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI 

Milli Eğitim Müsteşarı Yusuf TEKİN 

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin ÇELİK

CHP Genel Başkanı Kemal KILIÇDAROĞLU

MHP Genel Başkanı Devlet BAHÇELİ

Memur Sen Genel Başkanı Ahmet GÜNDOĞDU

Kamu Sen Genel Başkanı İsmail KONCUK

Felsefe Grubu Mezunlarına destek vermelidir.

Bütün Bakanlar, Milletvekilleri, Sendikalar, Dernekler, Yazılı ve Görsel Basın, Haber Kanalları, Haber Siteleri Felsefe Grubu Mezunlarının yanında olmalıdır.

Felsefe, Sosyoloji  demeden bütün lisans mezunlarının Felsefe Grubu mezunlarına desteğini bekliyoruz.

 
Toplam blog
: 18
: 2820
Kayıt tarihi
: 08.06.13
 
 

Eğitim ve sosyal konularda bazı internet sitelerinde yazılar yazıyorum. Toplumu bilgilendirmek ve..