Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

28 Eylül '14

 
Kategori
Futbol
 

Fener balonu sürdü

Fener balonu sürdü
 

İsmini, logosunu çıkarın formanın üzerinden kimse tanıyamaz bu futbolla, amatör küme ya da üçüncü lig takımlarından biri sanır…

Takımıma her zaman güvenirim, kazanmasını ister, en kötü zamanlarında dahi kazanacağı umudumu hiç kaybetmem son dakikaya kadar…

***

Belki hastalıktır benimkisi bilemem, maçlar oynandıktan sonra bütün takımların maçını seyrederim hafta sonlarında…

Uykusuz bir gece olur ama inanın eğer futbolun içinden biriyseniz uykusuzluk hiçtir. Kendi takımınızın maçını seyrederken de aklınıza ne açlığınız ne susuzluğunuz gelir…

***

Bir önceki hafta yazısını yazarken bu takım gelecekte çok iyi olacak, diye yazmıştım. Ancak bir takımın oyuncuları seyirci ile tartışacak hale geldiyse sorun var demektir, diye de yazdım…

Maçları seyrederken de kendi kendime “bu sene işimiz çok zor” bazı takımlar resmen sürpriz yapabilir, eğer Fenerbahçe takımı kupa maçı sonrasında olduğu gibi “havalanmazsa” lider de bitirebilir, ikinci de diye düşünmüştüm…

***

Bugünkü maçı Akhisar- Fenerbahçe maçını oğlumla birlikte seyrederken ağzımdan çıkan ilk cümle şu oldu; “balon söndü”

Takımda bir tek adama iyi oynadı diyemiyorum, tel tel döküldüler…

Ve bu takım bu oyunla lig de bırakın şampiyon olmayı inanın üçüncü bile olamaz, diye iddia ediyorum…

Belki “dördüncü” olur!

***

Sorunun kaynağını uzakta aramaya gerek yok; geçen hafta Emenike Fener seyircisinin haklı protestosuna olmadık bir tepki gösterdi…

Kesinlikle bir ceza uygulanması gerekirdi, yapılmadı hatta arkası sıvazlandı. O da havalara girdi “vay be, karlı dağları ben yaratmışım da haberim yokmuş” dedi ve uçtu gitti…

Oyuna girdiği andan itibaren de gösterdiği bencilliği ve pas hataları bunun göstergesidir…

***

Diğer oyuncular ise Emenike ’ye verilmeyen ceza yüzünden Fenerbahçe’ ye yakışmayan bir şekilde resmen laubali bir şekilde oynadılar…

İşte Fenerbahçe takımın içine giren kötü huylu bir virüs; bencillik, sorumsuzluk ve kibir…

***  

Maçın sonucuna üzüldüm mü, evet üzüldüm, şaşırdım mı; hayır…

Akhisar takımı çok iyi oynamasa da, hak eden taraf oldu.

Çünkü Akhisar takımı Fenerbahçe’nin oyun “taktiğini” değil oyuncuların bencilliğini ve kibrini iyi çözmüşler, bireysel olarak alınması gereken önlemleri almış taraftarına “oley” çektirecek kadar emin bir oyun oynamaya karar vermişler.

Başardılar, bana sorarsanız aldıkları üç puan analarının ak sütü gibi helaldir…

***

Maçın sonucuna çok üzüldüm ama maça yetişmek için yüzelli beş km hızla kullandığım aracımla kaza yapmadan Adana’ ya girdiğim için sevinçliyim…

Değdi mi, bir daha aynı hızla araba kullanır mıyım; hayır!

Akhisar 2 Fenerbahçe 0

Sadece kazanan takımı canı gönülden kutluyor ve başarılar diliyorum…

 

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 28.09.2014 21.15

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..