Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '10

 
Kategori
Futbol
 

Fenerbahçe, 4 gol değil, 3 gol attı!

Fenerbahçe, 4 gol değil, 3 gol attı!
 

Fenerbahçe, Gençlerbirliği’ne de 4 gol atabilir mi?

Bu soru, bugün yazdığım bir yazının başlığıydı.

İhtimal üzerinden gitsem de, Fenerbahçe’nin yeneceğini düşünüyordum. Çünkü Fenerbahçe, ağır ağır toparlanıyordu. Bunun için de, Saracoğlu’ndaki iki maçta olduğu gibi, Gençlerbirliği’ne de goller atacağını sonucuna götürüyordu beni.

İhtimalli cümle şuydu:

“Fenerbahçe’nin Saracoğlu’nda daha önceki iki maçta olduğu gibi Gençlerbirliği’ne de 4 gol atabileceğini söyleyebiliriz.”

Gençlerbirliği, sert ve faullü bir oyun tarzı tercih etti.

Süreki faaul yaptı.

Fenerbahçe'nin akınları faulle kesildi.

Hakem Fırat Aydınus, sonununda Gençlerbirliği adına ikinci Sarı dan bir Kırmızı kart gösterdi.

Fenerbahçe, Gençlerbirliği'nin sert ve faullü oyununa rağmen, sürek kaleye yüklendi.

Goller peş peşe geldi.

Fenerbahçe, ikinci golü kazandıktan sonra, rahatladı. Skora razı oynadığı için keleci Volkan Demirel’in oyalanmasını ıslıkladı.

Çünkü 10 kişi kalmış bir rakip vardı. Durum 2-0 Fenerbahçe’nin lehineydi.

Taraftar, 2-0 ile yetinmediği için başka goller bekliyordu.

Bir iki laf da Gençlerbirliği Teknik direktörü Thomas Doll'a etmeli.

Doll, takımının yaptığı faulleri, bu faullerin çoğu defa kartsız geçiştirilmesini görmezlilten geliyor, hakemi suçluyor.

Doll, başka maçlardan önce ve sonra söyledikleriyle beni yanıltmadı.

Ama....

Fenerbahçe, beni yanılttı.

Ben 4 gol bekliyordum, 3 gol oldu!

 
Toplam blog
: 287
: 1147
Kayıt tarihi
: 13.07.10
 
 

1960 Ankara doğumluyum. Bir kamu kuruluşundan emekliyim. Yazmayı ve okumayı bir yaşam tarzı sayarım...