Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

27 Eylül '08

 
Kategori
Futbol
 

Fenerium - SivasS

Fenerium - SivasS
 

Fenerim demenin fiyakalisi Fenerium ise, Sivas Spor'un fiyakalisi da SivasS olsun mu?

Dun anamda SivasS-Fenerium macini izledim. Kucuk dilimi yutacaktim!

SivasS'in sahasi ne guzel olmus!

SivasS'in kuruldugu yillari bilirim. O donem de R. Carlos diye dunya yildizi bir futbolcunun, Sivas'a gelip, SivasS'a karsi top oynayacagini hic tahayyul edemezdik!...

Yavas yavas da olsa, bizde de futbol 'ekonomi' nin bir parcasi olmus!

Futboldan para kazanmayi belli ki ogrenmisiz...

"Fenerium" Avrupa markasi olmus. Sira "SivasS" a gelmis!...

Yakinda Avrupa da tartisirlar:

- Hayir Swiss degil, SivasS!...

Fenerium- SivasS macini 60 kusur dakika izledim.

Gozum sahada, ilk yardim ekibinde, tribunlerde, koltuklardaydi...

Avrupa sahalarindan hic bir farki kalmamis!

Kutlarim SivasS!...

***

Ha bu arada soylemeden gecmeyeyim.

Alex'in kornerden ortasina Selcuk'un attigi kafa harikaydi!...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..