Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '06

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Ferdi vatansever biz de vatandaşsever olalım

Ferdi vatansever biz de vatandaşsever olalım
 

Ferdi Vatansever için seferber olan ve bana da mesaj gönderen Nehirnas'a, Melda Salepçiler'e, Lyssa'ya ve Deniz'e çok teşekkür ediyorum. Bizlere Ferdi Vatansever için yardım ve yazı yazma çağrısında bulunan tüm arkadaşlara da teşekkür etmeyi bir borç biliyorum; onlara hem teşekkür ediyorum ve hem de şükran duygularımı yolluyorum.

İnsan, doğuştan; hamuru merhamet duygularıyla yoğrulmuş olarak bu dünyaya gelirse tüm insanlara, insanlığa böyle güzel hizmetlerde bulunur. En çok da anne yazarlarımız ile elbet bir gün o güzel duyguları da yaşayacak olan aynı altın kalbi taşıyan yazar kızlarımız sahiplendiler Ferdi Vatansever'i.

Her birimiz veya birileri ''Ben yurtseverim'', ''Ben vatanseverim'' ya da ''Vatan-Millet'' derler veya deriz ya; bunlar güzel seslenişlerdir. Ancak birşey var ki bunun asla unutulmaması inancındayım; insan vatandaşsever olmadan, vatansever olamaz. Ferdi'miz vatansever; biz de vatandaşsever olalım ve vatansever Ferdi'ye yardım edelim. Vatandaşseverliğimizle şekillenir vatanseverliğimiz; somut ve net olarak da ifademizle örtüşür. Ferdi'ye yardım vatandaşseverliktir ve izdüşümü de vatanseverliktir...

Karamsar ya da bu tür yardım kampanyalarının işe yaramıyacağını yazan arkadaşlarımız da oldu. Bu görüşler de olsun ama bir yurttaşa yardım edebimek en iyisi; en doğrusu ve en güzeli. Yurttaşların yardım ettiği Ferdi'yi dilerim ki Allah da onu önce kendisine ve ailesine bağışlasın, sonra da Türk milletine ve insanlığa sağlığıyla, umuduyla, sevinciyle bağışlasın.

Vatandaşseverlikle vatanseverlik ikiz ve ilkeli bir sevgidir.

Vatanseverlere ve vatandaşseverlere sevgilerimle...

Ferdi Vatansever'e yüreğimdeki tüm sevgileri yolluyorum; acil şifa diliyorum. Yeniden teşekkür ediyorum bu insansever; vatandaşsever kampanyaya öncülük edenlere...Sevgiyle kalınız, sağlıcakla kalınız...

Ayrıntılı billgi ve imkanlarınız ölçüsündeki çok değerli yardımlarınız için:http://biryardimeli.bz.tc

 
Toplam blog
: 323
: 2029
Kayıt tarihi
: 04.09.06
 
 

Yaşanan her hayat en iyi hayattır; yeter ki içinde kötülük olmasın!.. ..