Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '17

 
Kategori
Şiir
 

Fethiye'de Bir Meyhanede

Fethiye'de Bir Meyhanede
 

BU BEN İM


Fethiye de
Bir meyhanede
Yetmişlik rakıyı götürdüm
Şişeden susuz
Hep seni konuştuk...
Şişe ile
Saatlerce uykusuz
Şişe boş
Kafam bir hoş
Dünya dönüyor
Alem sarhoş
Yürüyorum
Nereye gittiğimi bilmeden
Kaybolmam herhalde
Her sokak aynı yere çıkar
Fethiye de
Önümde bir mezarlık
Girdim
Taşyaka mezarlığında
Kendimi toprağa verdim
Uyumuş kalmışım
Bir boş mezarda
Kuş cıvıltıları ile uyandım
Gün ışıyınca
Sahiden öldüm mü acaba
Sen yoksun aklımda
İçim yanıyor
Mezarlığın çeşmesinden
Su içtim kana, kana
Ve yeniden sarhoş oldum
Oracığa yığıldım kaldım

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..