Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '15

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Fibromiyalji, Migren ve Boyun Fıtığı Etkili Tedavi Edilebilir

Fibromiyalji, Migren ve Boyun Fıtığı Etkili Tedavi Edilebilir
 

Fibromiyalji -Parçalanmış Beden-


Fibromiyalji, yumuşak doku romatizması yaygın ağrılar ve yorgunlukla seyreden bir hastalıktır.  Özellikle boyun-sırt ağrılarına baş ağrıları eşlik edebilmektedir. Fibromiyaljide kaslarda spazm olur. Beraberinde boyun-bel fıtıkları da gelişir. 38 yaşındaki bankacı kadın hastanın migreni olsa da ön planda fibromiyalji tablosu hakimdi. Yorgunluk ve bel-boyun ağrıları tüm hayatını etkiliyordu. Bu arada boyun fıtığı, omuzda impigment sendromu (omuzda tendinit, donuk omuz) olmuştu.

Bu hastanın tüm yakınmaları birbiriyle ilişkilidir. Fibromiyalji tam tedavisi olmayan hastalıklar grubunda yer alsa da “Gökmen Yaklaşımı” ile nedene inilerek tedavi sağlanabilir.  

Tedavi öncesi: “Uzun süredir devam eden sıkıntılarım var. Bunlar içinde hissettiklerim ve fiziksel olanlar var. Aç, oksijensiz, havasız kalırsam, sinirlenirsem başım ağrıyabiliyor. Boynum, belim ağrıyor, çenemden sesler geliyor. Omurgam yamuk. Aynadan görüyorum. Sabahları çok yorgun kalkıyorum. Hayata karşı, her şeye karşı isteksizliğim var. Aslında içimde var, çok hareketli, aktifim ancak yapamıyorum. Enerjim yok gibi.

Migrenim  genelde ensede ve boyunda sertleşme ile birlikte oluyor. Bazen bağlamak zorunda kalıyorum. Çoğunlukla tüm başımda genel oluyor. Arada ciddi kriz ve kusma ile acile gidiyorum. Ağrılarım için her gün olmasa da haftada 3-4 ağrı kesici alıyorum. Boyun fıtığım  5 yıl önce tespit edildi. 10-12 yıldır mevcut. Omuzda da ağrım oldu, kortizonlu iğne ile geçti.”

Tedavi sonrası: “İyileşeceğimi hiç düşünmüyordum. Bunlarla yaşayayım diyordum ama olmuyordu. Mevcut ağrılarım yetmezmiş gibi sürekli -omzum, boynum gibi- yeni şikayetler ekleniyordu. Tedavi sonrası çok rahatladım ve eski enerjim yerine geldi. Nedenleri bulunursa tedavi olunuyormuş. Başlangıçta kafamda olur mu sorusu vardı ama tedaviye başladıktan sonra hızla düzelmeye başlayınca tüm sıkıntılarım bitti.”

Gökmen Yaklaşımı için http://www.emelgokmen.com/gokmen-yaklasimi/gokmen-yaklasimi-nedir/ sayfasını okuyunuz.

Nasıl tedavi yapıyorum http://www.emelgokmen.com/tedavi/nasil-tedavi-yapiyorum/ sayfasına bakınız.

Migren, baş ağrısı, fibromiyalji, hastalıklar için http://www.emelgokmen.com/hastaliklar/migren/ tıklayınız.

 
Toplam blog
: 120
: 1777
Kayıt tarihi
: 07.05.14
 
 

Klasik tıp eğitimi ile integratif tıp bilgilerini birleştirerek “Gökmen Yaklaşımı” adını verdiği ..