Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '11

 
Kategori
Hayvanlar Alemi
 

Fırtınalı günün getirisi ebabil kuşu

Fırtınalı günün getirisi ebabil kuşu
 

Bulduğunuz ebabil kuşunun uçması için yüksek bir yerden bırakmanızı öneririm. Yerden doğru uçma şansları oldukça düşük.


Salı günlerini son zamanlarda sevmez oldum. Nedeni ise belli. Sabahın 6' sında uyanıp 8 arabasıyla Zonguldak'tan Sakarya' ya gitmek. Aldığım formasyonun gereği olarak bir lisede staj yapmak ve işim biter bitmez otobüse atlayıp Zonguldak' a dönmek . Bu Salı da bu klişe devam etti. Ama evde beni bir süpriz bekliyordu. Eve bir geldim kutuda bir Ebabil :)

Komşumuz yol kenarında bulmuş tutmuş bize getirmiş. Zor da olsa ağzına bir kaç lokma ton balığı verdim. Herhangi bir kırığı, yarası ya da hastalığı olmayan bu kuş büyük ihtimalle fırtına sebebiyle düşmüştü. Neyse 1 gece odamda kendilerini misafir ettim. Sabah 8 de kalkıp pencereden uçurdum . Performansı göz dolduruyordu. Sanki dünün uçamayan kuşu o değildi. Gökyüzünden süzülerek diğer ebabillere katıldı ve birlikte gözden kayboldular.

 
Toplam blog
: 15
: 1391
Kayıt tarihi
: 09.01.10
 
 

1989 yılında Zonguldak'ta dünyaya geldim. İlk ve orta öğretimimi Zonguldak'ta tamamladıktan sonra..