Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '21

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Foodie Denemesi 1-2!

Heyy, deneme 1-2!

Bu hafta elektrikli sefer tasını denedim ve koşarak geldim yine canım köşeme.

Hepimizin sadece sıcak tutar ve yemeği ısıtır diye düşündüğümüz bu sefer tası meğer farklı özelliklere de sahipmiş. Yumurta haşlama özelliğini araştırıp yazıda sizlerle paylaşmıştım fakat cihazı denedikten ve inceledikten sonra bir başka özelliğini de öğrenmiş oldum. Pilav pişirme!

Ürünü elime aldığımda hafif olduğunu fark ettim. Açıkçası bu kadar hafif beklemiyordum, hoşuma gitti. Üç farklı renkte üretilmiş, hepsi güzel ama en hoşuma giden beyazı oldu. Gelelim işlevine…

Amaç yemek ısıtmaksa 60ml su ve 15-20 dakika yeterli oluyor.  Pilav pişirmeyi denemek isterseniz su ölçüsü ve dakika hesabı değişiyor elbette. Örnek verelim, 1-2 kişilik bir pilav yapmak için 100gram pirinç, 150+ 100 ml su ve 30 dakika yeterli oluyor. Son olarak ise yumurta haşlamak isteyenler, 4 tane yumurtayı aynı anda 45ml ilave ederek 15 dakikada haşlayabilir. Eğer elektrikli sefer tasının içerisindeki su biterse cihaz otomatik olarak kapanıyor.

Bu anlattıklarımı uygulamak istediğinizde tabi ki ayrıntılı şekilde okumalı ve kullanım kılavuzundaki uyarılara dikkat etmelisiniz. Şurada sadece özet geçip, dedikodusunu yaptık 2021 model sefer tasının. Tatlı buluyorum kendisini, ilerleyen günlerde iyice ünlü olacağını da düşünüyorum.

Bu yazımız da burada kalsın güzelce, herkesler okusun bilgilensin.

Kendi adıma teşekkür ederim, aramıza tekrar hoş geldin Foodie’cim! 

Sağlıkla Kalın!

Not : “ Boğazına düşkün olanların favorisi oldun.”

Gıda Yüksek Mühendisi

Nermin Özge Bilge

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..