Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '19

 
Kategori
Fotoğraf
 

Fotoğrafın Taşıma Kuvveti

Yıllar önce çektiğimiz bir fotoğrafa baktığımızda, o zamandan bu zamana neleri taşımış olabilir?

Belki de unuttuğumuzu sandığımız hatıralarımızı bize taşıyabilir.

O hatırayı hatırlayınca başka duygularımız da harekete geçebilir.

Dalıp gidebiliriz.

Bu iki zaman arasında o fotoğraf sadece bir durak olsa bile bazen bu iki zaman arasında pek çok olayı bize taşıyabilir.

Bir program ile fotoğraflar üzerinde bazı düzenlemeler yaparken dikkatimi çeken şu oldu; o fotoğrafı şimdiye kadar belki onlarca kez görmüş olmama rağmen, daha önce fark etmediğim yanlarını görüyorum.

Örneğin en son, sahilde çekildiğim bir fotoğrafta kayalıkların arasında balık avlayan biri olduğunu fark ettim.

Fotoğraf sadece beni değil, benim farkında olmadığım detayları da o günden bu güne taşımıştı.

Fotoğraf o fotoğrafta yer alan diğer insanların da duygu ve düşüncelerini içeriyor mu bilmiyorum ancak anladım ki bir düzlem üzerinde binlerce bin noktadan oluşan fotoğraf daha önce hiç aklıma gelmediği kadar büyük bir taşıma kapasitesine sahip.

 

 
Toplam blog
: 73
: 614
Kayıt tarihi
: 07.02.07
 
 

Ertuğrul Şahin, 1968 Mersin doğumlu. Karadenizli. Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Biliml..