Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '19

 
Kategori
Fotoğraf
 

Fotoğraflı Her Gün

Takip ettiğimiz çeşitli sosyal medya adreslerinde bir günde pek çok fotoğrafa bakıyoruz.

Pek çok insan nerede olduğunu ve yapmakta olduğu faaliyetleri bizimle paylaşıyor.

Birkaç sefer şöyle bir olay yaşadım; paylaşımlara bakarken bir profilden diğer profilin paylaşımlarına geçmişim ancak halen önceki profilin paylaştığı fotoğraflara bakıyorum sanıyorum.

Bilgisayardan bir sosyal medya hesabındaki paylaşımlara ve aynı süreçte bir yandan da cep telefonundan diğer sosyal medya hesabındaki paylaşımlara bakıyorsam, bu karışıklığın daha kolay gerçekleştiğini fark ettim.

Sosyal medya hesaplarındaki paylaşımlardan takip ettiğimiz bol fotoğraflı bir günün sonunda zihinsel olarak acaba kendimizi biraz daha fazla yorgun hissediyor olabilir miyiz?

Ya da tam tersi; gördüğümüz güzel paylaşımlar, günün zihinsel yorgunluğunu üzerimizden alıyor da olabilir.

Benim için; fotoğraflı bir gün, fotoğrafsız bir günden her zaman daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.

 

 
Toplam blog
: 73
: 614
Kayıt tarihi
: 07.02.07
 
 

Ertuğrul Şahin, 1968 Mersin doğumlu. Karadenizli. Çukurova Üniversitesi, İktisadi ve İdari Biliml..