Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '08

 
Kategori
Spor
 

Futbolun 5 öğesi ve saygınlık

Futbolun 5 öğesi ve saygınlık
 

Futbolun 5 öğesinin saygınlık tanımlarını yapmaya çalıştım:

Saygın futbolcu:
• Seyirci kendisine küfrettiğinde tepki gösterir, başı önünde sahayı terketmez
• Hocası kendine kaba davranışta bulununca karşı koyar
• Onuru kırılacağına futbolu bırakır

Saygın hoca:
• Futbolcularını sever
• Futbolcularına saygı gösterir
• Futbolcularından sevgi ve saygıyı kendi sunduğu kadar bekler

Saygın hakem:
• Hakeme de futbolcuya da başka takıma da küfredilince maçı tatil eder.
• Tatil ettiği maç yeniden oynanırsa hakemliği bırakır
• İtiraz eden futbolcu -kim olursa olsun- cezasını verir.

Saygın yönetici:
• Yalnızca yöneticilik yapar.
• Holiganları beslemez.

Saygın seyirci:
• Koro halinde küfürlere katılmaz
• ve başkalarına da izin vermez.

Blognot: 2000 yılında bir maçta Galatasaraylı Emre kırmızı kart görünce Fatih Terim, Emre’ye çok kötü davranmıştı. Bir tartışma listesinde bunu eleştirmiştim. Bu eleştirime gelen bir yanıtta Emre’nin hakettiği yazılıydı. Ben de bir yanıt yazıp futbolun 5 öğesinin saygınlığını tanımlamıştım. Eski maillerime bakarken buldum ve yayımlıyorum.

Ankara, 15 Nisan 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..