Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '08

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Galata Moda günleri geldi geçti...

Galata Moda günleri geldi geçti...
 

Modatürkiye.com - Zelfist adlı blog sahibinin resmidir..izinsiz kullandım umarım kızmaz:)


Galata Moda Akaretler - Sıraselviler 15-19 Ekim tarihleri arasındaydı... Geldi ve geçti... GİDEMEDİM MALESEF...

Evet böyle bir etkinlik kaçmazdı.. Evet bir tasarımcı adayı için görülmesi gerekenler listesinin başında olmalıydı, evet istenirse zaman ayrılırdı mutlaka, evet kimler neler yapmış görsem fena olmayacaktı, kim ne kadar yaratıcı olmuş ve evet en çok da Özlem Süer'i tanıyabilirdim Bahar Korçan'ı ama olmadı işte.. Olamadı...

Bunlar bahanelerim belki kendime sıraladığım bir nevi ajitasyon yaptığım doğrular ama cidden tembellikten değil ve cidden gidemeyişim işlerimin yoğunluğundan.. Pazar günü bile gece yarısına kadar işlerimi toparlamaya çalıştım..

Neyse bitti zaten artık bahaneler bir kenara uzaklardan aldığım haberlerle yetiniyorum..

Duyduklarımı aktarıyım sizlere dedim ben de:)

Mesela ;

Galatamoda'daki moda tasarımcıları: Bahar Korçan • Ümit Ünal • Arzu Kaprol • İdil Tarzi • Özlem Süer • Hatice Gökçe • Mehtap Elaidi • Ezra-Tuba Çetin • Cem Lokmanhekim • Gamze Saraçoğlu • Simay Bülbül • Bihter Aida Pekin • Elif Cığızoğlu • Ayça Sytmen • Deniz Yeğin • Müge Ersin • Zeynep Erdoğan • Aslı Güler • Sertaç Delibaş • Berrin Gönen Luma • Deniz Kaprol • Berna Canok Özay

Birçok tasarımlarını sergileme imkanı bulmuşlar ama duyduğuma göre çok da uygun değilmiş fiyatları... Adı üstünde tasarım ürünlere fiyat biçilmez tabi el emeği göz nuru hepsi değil mi...

Bir de sanki bu sefer daha öncekilere oranla daha az ilgi gösterildi etkinliğe, ya da bu kez ben gidemedim diye mi öyle geldi bilmiyorum ama öncekiler daha çok reklam edilmişti, her yerde boy boy afişleri vardı, bu kez ben rastlamadım açıkçası.. İnternet kullanıcısı olmasam haberim olmazdı diyim başka da bişey söylemiyim...

Son olarak da en çok merak ettiğim konuya geliyorum: acaba bu etkinlikte tasarımcılar özel kolleksiyonlar mı hazırlayıp sunuyor yoksa daha önceki çalışmalardan gün ışığına çıkmamış arşivde kalmış parçalarını mı görücüye çıkarıyorlar... Merak işte..

 
Toplam blog
: 10
: 1401
Kayıt tarihi
: 12.09.08
 
 

Uludağ Üniversitesi Ekonometri mezunyum. Modaya olan ilgim nedeniyle özel bir kurumda 3 sene moda ta..