Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '07

 
Kategori
Mizah
 

Galatasaray' ın stad problemini çözdüm!

Galatasaray' ın stad problemini çözdüm!
 

Evet! Galatasaray'ın stad problemini çözdüm. Nasıl mı? Okuyun öyleyse.

Olimpiyat Stadı'nda yaşadığı hayal kırıklığından sonra tekrar Ali Sami Yen'e dönen Galatasaray stadyum konusunda arayışlarına devam ediyor malumunuz.

Zamanında Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül'ün, 12 günde Mecidiyeköy'e Wembley inşa ederim balonu pardon iddiası üzerine bendeniz de nacizane bir stadyom procesi geliştirdim efendim. Şöyle ki;

Benim projem gayet makul ve ayakları yere basıyor. Bu projeye göre Vefa Stadı'nı 72 saat içerisinde Galatasaray'ın maçlarını oynayacak hale getirebiliriz. Şehrin tam göbeğindeki bu stada ulaşım her yönden çok kolay. Çevre yolu bağlantısıyla Bostancı'dan dahi 1/2 saatte ulaşılabilir.

Başkan Özhan Canaydın'ın sezonluk satılan locaların sorun yaratacağı konusundaki endişelerine karşı yanıtım şudur:

"Sn. Başkan bu konuda hiç endişe etmesin. Vefa Stadı'nı bilenler, eski bir Bizans Sarnıcı'na inşa edilen bu tarihi stadın kapalı tribün karşısındaki bölümde tribün olmadığını ve apartmanların bulunduğunu anımsayacaklardır. (bkz. fotograf) Oldukça misafirperver olan Karagümrük halkı bu evlerin balkonlarında ve sahayı gören odalarında GS'nin elit seyircilerini ağırlamaktan büyük memnuniyet duyacaklarını bizzat bana ifade etmişlerdir." Ayrıca GS'li seyirciler de elde açma hamur işleri, tavşan kanı çay ve sıcacık bir aile ortamında maçlarını huzurla izleyeceklerdir."

Projenin Fatih ve Karagümrük'ün sosyoekonomik hayatına büyük canlılık getireceğini de ayrıca vurgulamak isterim. Bu bakımdan konuyu bir de Karagümrük'te halkın ve esnafın nabzını tutarak araştırdım, görüşler şöyle:

İsmail Eriş (82 Yoğurtçu) Ahhh nerde o eski müsabakalar. Adalet, Güneşspor, Feriköy, Beykoz 1. kümedeyken hep bu stadyoma gelirlerdi. Şimdi GS'nin buraya gelmesi çok isabetli olur.

Ayı İsmet (56 İşsiz) Şimdi biz stadından arka kapısından şarap parasına kaçak adam sokardık. GS buraya gelirse otomatik turnike koyar, biz de yolumuzu bulamayız. Külliyen karşıyım.

Bacaksız Erdinç (38 Amigo) Gün dooğdu hep uyandıııık, sitatlara dayandik. Karagümrük uğruna biiiiz bayraklarla donandık. Şarabı da içeriiiiiz, esrarı daaaaa çeeeeeeeekeriz. Şampiyon ol Karagümrüüüüük al bizim canımızıııııııııı..

Murat Altıtaş (39 Karagümrük altyapı antrenörü) Çok faydalı olur. Küçük futbolcu adayları, 1. lig ve Avrupa takımlarını seyretme fırsatı bulur.

Osman Basmacı (72 Manifaturacı) Bu ihtimal üzerine şimdiden 50'şer top sarı ve kırmızı kumaş stokladım. Umarım proje gerçekleşir.

Hüseyin Demirci (54 Dervişali Mahallesi muhtarı) Haçan keşke TirapzonSipor'in maçları da Vefa Sitatina alinaydi.

Eczacı Melahat (70) Eeee tabi bizim işlere de yarar. Çıkan kavgalarda sargı bezi, tendürdüyot vs. satışlarımız yükselir.

Acilen Galatasaray Yönetim Kurulu'nun cevabını bekliyorum. Yoksa projeyi, cezası nedeniyle stad arayan Milan'a teklif edeceğim.

 
Toplam blog
: 9
: 1126
Kayıt tarihi
: 05.07.06
 
 

Tevellüdüm 1970, evliyim ve bir oğlum var. Nedense iflah olmaz bir muhalifim. Doğma büyüme İstanb..