Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Futbol
 

Galatasaray’ın durumu dersek

Galatasaray’ın durumu dersek
 

Bu konuyu uzun uzun düşündüm. Skibee’yi düşündüm. Ona yapılan eleştirileri dinledim ve anladım. Burada bir soru sormak istiyorum. Yahu geçen sene Galatasaray’a 5 atan takımın başında bu hoca yok muydu? Evet.

Leverkusen’i çalıştırırken Skibee cimbomu elemedi mi? Eledi.

O zaman hoca iyi değil mi? İyi

Geriye tek bir düşünce kaldı aklımda. Bu hocanın zamana ihtiyacı var. Bellinzona maçının ikinci yarısında Galatasaray güzel oynadı. Atak yapıp goller attı ama golde yedi. Demek ki sorun savunma. Servet-Meira ikilisi giderek iyiye gidiyor. Onda bir şüphe yok. Hele servet’i düşünüyorum da şaşırıyorum. Yahu adamın iyileşmesine fırsatı ve zamanı yok. Maşallah diyorum hiç de itiraz etmiyor. Solda Volkan Yaman, sağda Serkan Kurtuluş iyiye gidiyorlar. Orta alanda ise Skibee’den daha çok alternatifi olan hoca yok. Kewell, Lincoln, Aydın, Ayhan, Mehmet Topal gibi yıldızlar Galatasaray’ın gövdesini oluşturuyor. Nonda ile Baros ikilisi forvette tam anlamıyla birbirlerini tamamlıyorlar.

Galatasaray’ın bir sorunu da sakatlar. Arda gibi bir yıldızın sakat olması Galatasaray’ın talihsizliği olsa da Alpaslan ve Aydın Yılmaz’ın performansları insanı mutlu ediyor. Kocaeli’yi deviren Galatasaray’ın Konya’yı da yeneceğini tahmin ediyorum. Nonda’ın ciddi bir şeyi olduğunu zannetmiyorum. Skibee bence artık değiştirmesin kadronun yapısını. Bana sorarsanız belki esprili ve abartı olacak ama yine de söyleyeceğim. Konya maçında kalede Aykut sağda De Santic’i görürseniz şaşırmayın.

İyi günler.

 
Toplam blog
: 46
: 1055
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

1992 yılında Erzincan'da Doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Halk Edebiyatı ilgilendiğim al..