Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '11

 
Kategori
Spor
 

Galatasaray U-17 için verilen cezaya itiraz ediyorum!

Galatasaray U-17 için verilen cezaya itiraz ediyorum!
 

Böyle ceza olmaz! 

Amatör Futbol Disiplin Kurulu 04.01.2011 Tarih ve 49 Sayılı Toplantısında almış olduğu kararlar gereğince, 26 Aralık'ta oynanan Galatasaray - Fenerbahçe U17 maçında yaşanan olaylar nedeniyle sarı kırmızılı takıma 6 maç seyircisiz oynama cezası vermiş. 

U17 Akademi Ligi Marmara Grubu'nda Galatasaray ile Fenerbahçe arasında Florya "Metin Oktay" tesislerinde oynanan ve ilk yarısı 1-1 biten maç çıkan olaylar nedeniyle yarıda kalmıştı. Koca koca adamlar sahaya inmiş, (gerekçesi her ne olursa olsun!) 17 yaşından küçük sporcu gençleri dövmüştü. 

Ben bir Galatasaraylı olarak kıvırma ihtiyacı hissetmeden hemen yazmıştım düşüncelerimi. Orası benim evimse oraya gelen herkes benim misafirimdir, hele ki bu seviyede bir organizasyonda! Sen kalk evine gelen çocuk misafiri döv, sonra da bir takım haklı gerekçelerin olduğundan bahset! 

Şimdi 6 maç seyircisiz oynama cezası vermiş AFDK! 6 maç sonra başka çocukları da dövsünler diye mi? Üstelik, eğer bu adamlar denildiği gibi "aileler" ise, yine aynı kadro halinde maçlara gelecekler demektir. Galatasaray sezon sonuna kadar seyircisiz oynamalıydı maçlarını! Ceza ibretlik olmalıydı, bunu haketti! 

Ben Galatasaray yönetiminin yerinde olsam, bu cezaya itiraz ederdim. Bu beni küçültmez, aksine milat olurdu. U-17 liginde bile bunu yapamıyorsan.. 

Bu yönetimle zaten Galatasaraylılık yerlerde sürünüyor.. 

Hem bu yaştaki çocukların sadece o sahaya çıkmaları bile zaten yeterince motive eder onları. Böyle seyirciye ihtiyaçları yok. Onlar bu sezon o sahaya geldikçe U-17 takımına zarar verirler. 

Takımın puanının silinmesi veya ligden ihracına ise kesinlikle karşıyım. Akıl izan sahibi olamamış koca koca adamların suçunu bu gencecik çocuklara yükleyemezsiniz. Bu tür cezalar, sadece bu çocuklara verilmiş cezalar olur çünkü. 

Onlar sevdalarının, o topun peşinden koşabilmeliler!.. 

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..