Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '10

 
Kategori
Spor
 

Galatasaray yönetim kurulu toplantısında dağ, dağ doğurdu!

Galatasaray yönetim kurulu toplantısında dağ, dağ doğurdu!
 

Dağ, dağ doğurdu..


Son yazımıza;

"... Galatasaray'ın artık uzun vadeli bir strateji belirlemesi ve uygulamaya geçirmesi hayati bir konudur. Yarın yapılacak yönetim kurulu toplantısının ana gündemi de bu olmalıdır. Basında yazıldığı gibi yönetim kurulu içerisinde derin çatlaklar varsa gerekirse kongreye gidilmelidir. Ancak ben bugünkü şartlarda kongreye gidilmesinin faydadan çok zarar getireceğini düşünüyorum, kaybedecek zaman yoktur! Dolayısıyla yönetim kurulu üyelerine düşen görev; öncelikle Galatasaray'ın menfaatlerini düşünerek gerekli radikal değişikliklere imza atmak ve birlik görüntüsü vermektir"

diye başlamıştık..

Bugün beklenen yönetim kurulu toplantısı yapıldı. Diğer yazdıklarımızla ilgili bir karar açıklamadı Başkan Adnan Polat. Ancak 13 yönetim kurulu üyesinin tamamının toplantıya katılması ve basın toplantısında beraber bulunmaları son derece önemlidir.

Bugün için Galatasaray'ın en çok ihtiyacı olan şey buydu. Çünkü bugünkü şartlarda kongreye gidilmesi, kaybedecek zaman olmadığından dolayı faydadan çok zarar getirecekti.

Dün de belirttiğimiz gibi yönetim kurulu üyeleri, Galatasaray'ın menfaatlerini düşünerek anlaşmazlıkları bir yana bırakmış ve üzerlerine düşen ilk ve en önemli görevi yerine getirerek birlik görüntüsü vermişlerdir. Bundan sonrası daha kolaydır.

Hepsini tebrik ediyorum. Olması gereken olmuştur...

Dağ, dağ doğurmuştur...

 
Toplam blog
: 293
: 1063
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

Sporun bir kavgadan çok; ahlak, mücadele, eğitim, zeka ve dürüstlük olduğuna inanıyorum. Doğaya, ..