Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Garip

Garip gelmişim dünyaya,

Adım hanesine Garip yazmışlar.

Aşağı Garip, yukarı Garip.

Git oraya Garip, git buraya Garip

Denile denile,

Garip kalmışım garip.

Bu garip dünyada !

Yaşamışım gariplikler arasında

Ben de garip mi garip !

Aynı adım gibi.

Aslında garip olan bu dünyada !

Garip bir memur olarak

Yıllarca garipliklerle

Uğraşa uğraşa !

Kayıp listesindeyim şimdilerde.

Hem de,

Kendimi arayıp durmaktayım,

Kendi içimde.

Garipçe !

Kayıp ilanımı bile verdim ben

Kendi elimle gazetelere.

Haykırdım cümle âleme.

Kendimde kendimin kayıp olduğunu.

Hem de günlerce !

Söyleyin dostlar bana şimdi.

Kendinde böyle kaybolmak,

Yine aramak kendini,

Kendi içinde.

Garip değil mi ?

Adı konulmuş Garip,

Gönlü garip,

Kendi yaşamış garip !

Bahtı başka yazılacak değil ya !

O da yazılmış garip !

Yaptığı işleri sormayın,

Hiç nasıldır diye ?

Onlar da garip !

Garip değil mi bu işler.

Dostlarım, garip değil mi ?

Ne olur bir şeyler söyleyin

Şu garibe.

Gerekirse yardım edin de.

Garip kalmasın sonunda

Daha da garip !

Bu gariplikler içinde !

Fikret Dündar

 
Toplam blog
: 23
: 368
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

1942 yılında Kırklareli ilinin Vize ilçesinde doğmuşum. Memur çocuğuyum. İlkokulu Vize'de, Ortaokul ..