Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Geceler hep aynı...

Geceler hep aynı...
 

Gecenin en koyu saati...
Herkes uyuyor.
Bir ben varım 3-5 nöbetlerinde
İçtiğim kaçıncı sigara
Nikotin kokuyor üstüm başım,
Gökyüzünde
Bulutların ardına saklanmış bir kaç soğuk yıldız parlıyor.

Anıların kaçıncı kez geçişi hafızamdan
Beynimin tamamı uyuşmuş
Bakışlarım sabit
Kızarmış uykusuzluktan gözlerim.
Geçmişi düşünüyorum, elimde kalan...
Koca bir sıfır.
Geleceğe bakıyorum oda gece gibi
Sır dolu, kapkara.

Adını hatırlamadığım
Yüzleri silinmiş sevgililer geliyor aklıma
Kimbilir şimdi nerde ve kiminleler
Beni hatırlamıyorlardır bile.
Uzaklardan bir araba sesi geliyor
Geceler hep aynı
Yokluğunla dolu
Tıpkı benim içimin seninle dolu olduğu gibi.
Karanlık, sen ve tek başıma ben
Haa bir de...
Uzaktan gelen laf olsun diye havlayan köpek sesleri...

 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..