Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '07

 
Kategori
Dostluk
 

Gecenin matemi

Gecenin matemi
 

Dostlarla bu akşam beraberdik…

Fevzi ağabeyimin torunu oldu… (Fevzi ağabey benim otuz yıllık dostum) İ Atilla koydular adını… Analı babalı, sağlıkla büyüsün bebek…

Uzun süreden beri arkadaşlarla toplanamıyorduk… Atilla bebeğin doğumunu bahane edip, hadi bir kutlama yapalım dedik… Buluşma için, uygun yere karar verildi, altı kişilik dostlar grubu bir araya geldik…

Mekân sahibi Hamdi ağabey hazırlığını çok güzel yapmıştı, deriz ya bir kuş sütü eksik, bizim de öyleydi masamız… Uzun süredir birlikte olamadığımızdan, içimizde özlem heyecanı vardı…

Şarkı söylemeyi de özlemişiz, beraber solo şarkıları, Türk sanat müziği şarkılarını… Hicaz, Nihavent derken, hadi dedi Emin Ağabey Hüzzam’a geçelim, rahmetli eşim çok severdi bu makamı… Gecenin Matemi’ni kendine has o güzel sesi ve yorumuyla söylemeye başladı, bizlerde eşlik ediyorduk Selahattin Pınar’ın mükemmel bestesine…

Gece yarısı olmuştu, buluşmak üzere sözleşip, güzel geçen gecenin ardından evlerimizin yolunu tutmuştuk…

Sağlıklı yarınlara…Hoşçakalın.

Gecenin Matemi

Gecenin matemini
Aşkıma örtüp sarayım
Gittin artık
Seni ben nerde bulup yalvarayım
Şimdi ben tıpkı şifasız
Kanayan bir yarayım
Gittin artık
Seni ben nerde bulup yalvarayım.

Söz-Müzik: Selahattin Pınar (1902–1960)

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..