Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '07

 
Kategori
Futbol
 

Beşiktaş - Fenerbahçe

Beşiktaş - Fenerbahçe
 

Haftanın maçı, belki de şampiyonluğu belirleyecek Fenerbahçe- Beşiktaş maçının biletleri bugün satışa çıkarıldı… Galatasaray’ın maçları kaçırmazdım eskiden, uzun süredir tuttuğum takımın maçlarına gidemiyorum.

Kızımı dershaneye bırakıp, hafif hafif atıştıran yağmurun altında Kadıköy iskele meydanına doğru yürümeye başladım. Yüz metre ileride ki kuyruğu görünce merak edip kalabalığa yaklaştım. Kuyruk oldukça uzundu… Kuyrukta bekleyen gence hayrola ne bekliyorsunuz diye sorunca, maç bileti kuyruğu olduğunu söyledi... Biletix gişeleri önünde, maçlarda yağmur, kar demeden takımlarını destekleyen vefalı, cefakar taraftarlar...

Bilet fiyatları ise, bir koltuk fiyatı, asgari ücretlinin aldığı aylık… Ya futbolcuların aldıkları dolarlar...

Dostluk ve hakeden kazansın…

Beşiktaş J.K - Fenerbahçe
Tarih: 05 Mayıs Cumartesi, 21.00
Stat : BJK İnönü Stadyumu

Bilet fiyatları

VIP Üst B - E Tribün: 600 YTL
VIP Üst A - F Tribün: 400 YTL
VIP Alt C - D Tribün: 400 YTL
VIP Alt B - E Tribün: 350 YTL
VIP Alt A - F Tribün: 300 YTL
Numaralı Orta Tribün: 300 YTL
Numaralı Kenar Tribün: 250 YTL
Kapalı Üst Tribün: 200 YTL
Kapalı Alt Tribün: 150 YTL
Yeni Açık Tribün: 50 YTL
Eski Açık Tribün: 50 YTL

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..