Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Gecenin saçlarını taradım...

Gecenin saçlarını taradım...
 

Mehtabı seyrederim her gece
İçinde sen varsın diye...
Kıskandım ince beline
Berrak tenine değen
Şelale kokulu lepiskalarını...
Gecenin saçlarını taradım
Sırılsıklam yağmurlarla
Üşüyor yıldızların
Ayazda çırılçıplak...
İstanbul kokulu,
Mermer  teninde,
Ebruli renklerinle
Şimdi sarmaş dolaşım...
Yerin güneşe pervane,
Oluşu gibiyim seninle...
Sol yanımda çırpınıyor,
Karadenizde bir dalga...
Denizlerin tuzu gibisin
Tadın dudaklarımda...
Gördüğüm bir seraptır...
Parlak '' Çakıltaşlarında ''...
Sevabın bereketini de,
Günahın felaketini de
Yaşamalıyım ben, seninle..
Romantik ironilerim var,
Çılgın gönül heybemde,
İçimdeki sen,sendeki benden
Habersiz gibidir şimdilerde,
Kaçıncı  düşen cemresin,
İçimi ılıtıp ısıtan ...
Gamzelerinin çukurunda,
Yüzmekteyim delicesine..
Çözelim gönlümüzdeki prangaları...
Bağlanalım aşkın ipine..
Kardelen rengi büyüleyen,
Aşk dolu şehlâ gözlerinle,
Sonsuza dek söylenecek,
Ölümsüz bestemsin dudaklarımda,
Bir dirhemine, bin emek verilir
Bu aşkın, ceylan sultanım,
Gel sırra kadem basalım,
Gizemli sevda aynalarında...

** * *  * *  * * *  * * *

* NOT : Bu şiir, yeni  kitap içinde yer alacağından özgündür...İktibas edilemez.

 


 

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..