Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '10

 
Kategori
Haber
 

Geçmiş Olsun Arzu Ece

Geçmiş Olsun Arzu Ece
 

Türkiye’nin Eurovision macerasında hem sesi hem de fiziği ile hayranlık derecesinde takip edip sevdiğim Arzu Ece’nin internette paylaşılan videosuna rastlayınca başımdan kaynar sular döküldü.

Uzun zamandır sesi soluğu çıkmayan Arzu Ece meğer kan kanseri olmuş ancak hayata küsmediğinden bu kanserle olan mücadelesinde, kemoterapi sürecini bir şarkı haline dönüştürmüş. Kendisinin “Kemo ağa” adını verdiği şarkısı arkadaşları tarafından internete yüklendiğinde haberimiz oldu ancak hastalığından… Çok da kıymeti bilinmemiş bir sanatçının hastalığının bir video aracılığı ile öğrenilmesi acı verdi haliyle bana.

Arzu Ece önce 1989 yılında Grup Pan’ın bir üyesi olarak “Bana Bana” adlı şarkıyla, daha sonra 1995 yılında “Sev” adlı şarkıyla solo olarak ülkemizi Eurovision Şarkı Yarışması’nda temsil etmişti.

***

Yaşama olan inanç ve benzer hastalıklarla mücadele eden kişilere umut olması amacıyla yazdığı ve hastane odasında cep telefonu ile klipleştirdiği şarkının sözleri ise oldukça ilginç.

KEMO AĞA
Ah ah ah Kemo Ağa
Sevim aradı beni, yolladı hemen doktora
Sanki malum olmuştu, olmasa halim hoştu
Tanrım bir melek yolladı bana
Arnavutköy'den çıktık yola
Ben ve oğlum 9 yaşında
Umut var mı dersin ha?
Söyle bana Kemo Ağa
Apar topar çıktık yola
Kemo Ağa öyle hor
Kıy tüy sevmez, merhamet etmez
Susturur, yatırır, saçını yolar
Uyurken seni boğar
Doktor dedi o anda
Hadi kızım yat masaya
Derin bir temizlik yaptı bana
Eğer Meltem olmasa sarıp sarmalamasa
Elde avuçta yok ki açız valla
Apar topar çıktık yola
Ben ve oğlum 9 yaşında
Ümit var mı dersin ha
Söyle Kemo Ağa
Kemo önce ceza verir
Sonra seni ümitlendirir
Eğer ona inanırsan
Hayatını geri verir
Allah eksikliğini göstermesin

***

Arzu Ece’ye acilen şifa dilerken, gündelik yaşamda en küçük sorunları büyütüp hayatı kendine zindan edenleri bir kez daha düşünmeye davet ediyorum.

Ahmet Buğra TOKMAKOĞLU

Abtokmakoglu@gmail.com

 
Toplam blog
: 430
: 2186
Kayıt tarihi
: 18.06.07
 
 

20 Nisan 1989'da İzmir'de doğdu. İlköğretim ve lise öğrenimini Karşıyaka'da tamamladı. 20..