Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Gel bana ansızın bazı sabahlar

Gel bana ansızın bazı sabahlar
 

eski gar


Bilir misin tren garının damında
Her sabah
Martılar dizilir bembeyaz
Bulut olurlar
Şimdilerde sırf sen seviyorsun diye
Aynı şarkıları dinliyorum
Her sabah
Göz kapaklarımda kırlangıçlar
Seni bulmak için kapak çırparlar
Bilir misin her sabah

-
Şimdi ne zaman gitar çalsam
Sen doğuyorsun usulca
Bir sıcaklık yüzümde gülümsüyorum
Tanrım bu ne güzel bir duygu
Uyanmak istemiyorum

-

Gel bana ansızın bazı sabahlar
Seni besleyeyim azıcık
Okşayayım en acıkmış yanını
Ağlayalım birlikte
Erirken göğsümüzdeki tatlı anılar
Ah çekerken yansın yüzümüzdeki çocuk
Açma fazla arayı ne olursun
Gel bana habersiz bazı sabahlar

15.09.08

 
Toplam blog
: 70
: 412
Kayıt tarihi
: 02.11.09
 
 

Gençliğime kadar İskenderun'daydım, sonra Yıldız Teknik'te İnşaat Mühendisliği okudum fakat o mesleğ..