Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Gel bana ki sevdiğini bileyim.

Gel bana ki sevdiğini bileyim.
 

e ekledik ya işte resim.


Sevenler ağlamaz

Sil yaşlarını

Çekme ellerini

İstemeyerek de olsa...


Sevda büyür mü ayrılıkta ?

Çağlayan mı olur ?

Herşey yalan mı, sevişmelerinde, kavuşmalarında ?


Bırakmam seni asla

Gözlerim kör de olsa,

Erkekler de ağlasa,

Tüm güllerim solsa,

Gözyaşlarım da boşalsa..

Dünya da dursa !

Yeter ki ellerim sana uzansa...


Ben bir garip aşk bestesiyim

Uğruna her an öleyim

Senin yoluna ben köleyim

Gel bana ki sevdiğini bileyim


 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..