Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Gel gül yüzlüm, ak kuğum sarılayım sana.

Gel gül yüzlüm, ak kuğum sarılayım sana.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Anladım ki yoksun, belki bu senin evrenin.
Ne bakmadığım yer kaldı, umudu çarenin.
Öyle yaşlı ki ruhum, özleminde gözlerin,
Bana kalan hasret, sensin içinde kaderin.

Takip ettim hayalini, yükseldim göklere.
Sarıldım bulutlara, göremedim yine de.
Bir bilsem ki varsın, ararım ölürcesine,
Seni solur yüreğim, koşsan severcesine.

Mahzun göz kapaklarım, sanki ruhtan ağır.
Sorsam geceye, der ki bu kaçıncı sabır.
Bilmez mi aşkı, ruhumda kanar kahır,
Ah keşke okusa, seni anlatır her satır.

Gel gül yüzlüm, ak kuğum sarılayım sana.
Çok acısa da içim, koklayayım doyasıya.
Umrumda mı yaşlar, çağlar bizi kanasıya,
Yalvardım Râbb'e, bu bizim masalımız ya.

aks

 

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..