Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Gel

Gel
 

sen ve ben, gel


Gel...
Beni al kollarına,
Uyut beni kasırgalar kopararak,
Umutlarıma dolan,
Bula beni yüreğine,
Tutkunla, arzunla yaşat.
Ruhunun derinliklerine indir beni,
Çığlıklarım yalnızlığa,
Dertlerimizi avutan aşkımıza
Öldürücü bu yaraya
Bağrımızda bir keder uzansın.
Gölgelerimiz karanlığa,
Sevişmelerimiz yokluğuna,
Zincirlerimiz sonsuzluğa uzansın
Gel, gel damla damla...
Gel de götür beni kollarına,
Issız yerlerde tutsak eyle,
Yalnız biz olalım
Ruhla bedenimizin, beraberliği bitmesin
Gözlerimizi açıp kapayıncaya kadar
Yalnızlığa elvedam gel...
Kimseler duymasın, iplerimizi çekelim
Gecenin karanlığında
Sen ve ben
Yüreğin yüreğime değsin...
Ruhumun emeline uzansın, sevdam
Sen benim
Ben senin olayım
Yalnızlığa elvedam gel... 
 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..