Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Gel

Gel
 

Özlemek güzel sonunda kavuşmak varsa.
Biliyorum ki geleceksin bir gün.
Gel ki yıldızlara olan öfkem dinsin
Uzakları anımsatmasınlar artık bana,
Gel ki dilim çözülsün
Bitsin bu suskunluğum.
İçten gülmeyeli çok oldu
Gel ki varlığını unuttuğum gamzelerim görünsün.
Yağmurları çok sevdim gittiğinden beri
Gel ki ıslanmak anlamlaşsın,
Gel ki yüreğim yumuşasın
Sevgi dolu bakayım dünyaya,
Kalpsiz demesinler arkamdan.
Gel ki hasretim bir son bulsun
Takvimleri yakalım o an.
Kulağına gelir mi haykırışlarım,
Bilmiyorum
Ama
Gel
Artık...

 
Toplam blog
: 2
: 870
Kayıt tarihi
: 05.09.09
 
 

Ben SELMA. 1983 TRabzon'da doğdum Samsun da okudum Ankara'da yaşamaktayım. OMÜ HMYO büro yönetimi me..