Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '10

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Geldi gelecek

Dışarıda yağmur çiseliyor. Cama doğru yürüdüm. Ayaklarım ne zor ilerliyordu. İçimde sonsuz bir boşluk.... Cama başımı koydum. Hafiften bir müzik geliyordu, radyodan.

Anımsar mısın? Bilmem geçen yıl yaprak döküşünü izlediğimiz erik ağacı ; Çiçek açmış dün gece. Ne çabuk anladı. Havanın ısındığını. Sonra gözlerim uzaklara daldı. Daha kaç bahar göreceğimi düşündüm. Düşündüm..... Düşündüm......

Daha sizlerle göreceğim kaç bahar kaldı. Bundan sonra yıllar hızladıkca günler yavaşlayacak. Ne demiş < cemal="" süreyya="" :="" yaşlandıkca="" günler="" uzun,="" yıllar="" kısa="">>

ERİK AĞACI

Gecen yıl yaprak döküşünü izlediğim ,

Erik ağacı baktın da çiçek açmış.

Ne çabuk anladın,

Havanın ısındığını,

Sakın aldanma, sen de benim gibi,

Yalancı baharın güzelliğine,

Kış daha geride.......

Gelinliğin bir kaç gün sürer,

Sonra solmaya dökülmeye başlarsın.

Hep aldandığımız inandığımız

O yalancı baharlara ,

Feda ettiğimiz....

Tomurcuklarımıza, üzülürüz sonra ,

Ben umutlarımı ....

Sevdalarımı yitirdim.

Zamansız esti ayrılık rüzgarları,

Yine üzüleceğiz , acı çekeceğiz.

Ama içimizde hep bir ümit var.

Aldandığımız bu yalancı baharlar geçecek.

Bir gün bu soğuklar bu ayazlar bitecek.

Gönüllerimiz sıcacık uyanışlarla dolacak.

Bak bahar geldi gelecek.

Hep geldi gelecek diye bekliyoruz.

Kuzular , kuşlar, kelebekler, arılar,

Bahçemizde ki erik ağacı,

Komşunun çocukları, saksımdaki çiçek

Yine dallarda kuşlar cıvıldaşacak,

Sen dallarınla saracaksın çiçeklerini,

Ben kollarımla, erik ağacı sabret

Az kaldı erik ağacı sabret,

Az kaldı.

Geldi gelecek bahar sabret....

06.03.2009

 
Toplam blog
: 140
: 595
Kayıt tarihi
: 31.08.10
 
 

18.03.1950 yılında Samsun'un Bafra ilçesinde dünyaya gelmiş. Altı çocuklu bir işçi ailesinin üçün..