Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Gelecek güne bir uçurtma düşmesin!

Gelecek güne bir uçurtma düşmesin!
 

 

Gelecek

güne

bir

uçurtma

düşmesin!

 

bir ağacın uzaklara kök salması gibi bir örgünün ilmek ilmek çözülmesi gibi
hiç bitmeyecek bir serenadın hiç ölmeyecek notaları gibi eşsiz ve benzersiz
şimdi yol alsan bir kavalın sesinde ince ince gözlerinde sızılı bir gülümsemeyle

ey evlat sorsan o gün nerdesin kimsin nedensin ne hikmetsin sen misin
gül olsam dikene yol olsam sılaya derman olsam cefaya kan olsam damara
kıymeti kalır mı soğumuş aşın kırık başın ağarmış gözün sarmışsa hüzün
yazsan satır satır çalsan nota nota çare mi batan güneşe solmuş çiçeğe

feri yok aşkın dermanı sevdanın çaresi dostun kırılmış kol kime ne
kelam dökülmüş mısraya bülbül dil olmuş güle ölüm düşmüş peşine
şimdi sorsan evlat sazım kırık sözüm kesik gözüm âmâ işitemem niye
yalnızım bir allah gibi hükmüm kime sarsa beni sevgin öpsen kime ne

tarih dediğin nedir baba kimdir yiğit olsam er mi olacağım ufkum kayıp
hakkın var evlat yücesin karsız korkuyorsun yalnız nefersin silahsız
sen kime yâr olacaksın kim sana yâr sen ki babasız sen ki anasız
bir denizde yitik havada kanatsız ülken gibi esir buz kesmiş bahçen ıssız

bu gazel sana evlat ılgaz ılgaz bak bana sakın ola aldanma kanma
sen civan yiğitsin sür atını huzurun bahçesine say ki yitiğim bilemedin
çiçek idim açtım da soldum eşsiz değilim bahçende senin ey yâr
bilsin beni yiğidim ılgazım efkârlı bakmasın ardımdan dalmasın
babayım ben başka bir şey değil.
sgonen - 2013 

 
Toplam blog
: 25
: 1026
Kayıt tarihi
: 01.11.09
 
 

Doğadan aldığım her şeyi doğaya geri verme çabası içinde olan ve bu nedenle, büyük bir kentin küç..