Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '13

 
Kategori
Şiir
 

Gelecek

Gelecek
 

Gecelerin içinde karanlık bir gece,

Dedi ki: "Kulak ver bu sese",

Gözlerimi kapadım uyumak istedim sessizce

Uyutmadı beni o ürkütücü üç hece,

"Gelecek" ah işte işte!

Sihri büyüyü arıyorlar yerde, gökte,

Felaketim oldu bu tek kelime,

Kavurucu güneşin altında su içince,

O sıradan insanlara içten bir gülünebilse,

Sahi zerafet denilen o kelime sahi nerede,

Ölüm yok olup gitmek ise...

Cinnet hayatın içinde,

Hayat cinnetin içinde...

İnan bana cennette cehennemde,

Hepsi o bedeninin içinde,

Ruhun hapishane bedeninde,

Çok yakın bir gelecekte,

Bitecek bu akılalmaz işkence...

 
Toplam blog
: 19
: 751
Kayıt tarihi
: 09.08.10
 
 

1984 yılında Kütahya'da doğdum. İlköğrenim ve Ortaöğrenim eğitimimi Kütahya'da tamamladım. Anadol..