Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Gelirsin Diye

Bir gün gelirsin diye, yollarına bakardım,
Umutlar tükenince, kapılara çıkardım,
Gözlerim yollarda, bir sigara yakardım.

                Geçti sevda nöbetim, bak gönlüm rahat artık,
                Bundan sonra sen bana, uzaklardan bak artık.

Hasretle sarılmayı, bekliyorduk an ve an,
Kavuşma hayalimiz, bak şimdi oldu yalan,
Canım cicim değdim, olmuş bir karayılan,

                Geçti sevda nöbetim, bak gönlüm rahat artık
                Bundan sonra sen bana, uzaklardan bak artık.

Sevda denen ateşte, yanmıyorum ben artık,
Fincandaki fallara, kanmıyorum ben artık,
Unuttum bak geçmişi, anmıyorum ben artık,

                Geçti sevda nöbetim, bak gönlüm rahat artık.
                Bundan sonra sen bana, uzaklardan bak artık.

İstemem senden kalsın, çerçevedeki resmi.
Ne altın ne pırlanta, ne de başka bir cisim.
Geri dönüş imkânsız, unuttum seni kesin.

                Geçti sevda nöbetim, bak gönlüm rahat artık,
                Bundan sonra sen bana, uzaklardan bak artık.

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..