Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Gemi

Gemi
 

Koştum hemen,soluk soluğa...bir martının kanatlarında...


dün gece,

seni gördüm yine düşümde...

bir gemideydin,

dayanmıştın küpeşteye...

o güzel yüzün,kederliydi..

ve solgundun..

gözlerin ufukta,

dalgınca bakıyordun..

iki damla yaş mı vardı,ne?

saçlarının arasından,

gördüğüm gözlerinde...

koştum hemen,

senin olduğun tarafa,

bir martının kanatlarında..

ve haykırdım adını defalarca,

bir martının çığlıklarında..

ama duyuramadım sesimi sana,

duyuramadım sesimi sana.....

gemi yanaştı iskeleye,

çabuk adımlarla başladın yürümeye..

yanında küçük bir de çocuk yürüyordu,

erguvan ağaçlarının kızıllığında,

istanbulda akşam oluyordu......

eylül 1984

kadıköy

 
Toplam blog
: 45
: 410
Kayıt tarihi
: 14.01.11
 
 

Marmara Üniversitesi İktisat-İşletme bölümü mezunu. Birçok önemli kuruluşda Genel Müdür, Yönetim Kur..