Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '22

 
Kategori
Sosyoloji
Okunma Sayısı
37
 

Genç Olmasından Bize Ne

Gençlere sempatiyle bakılır; kıskanılır, hayran olunur falan.

Tersine gençlerde yaşlılara karşı aynı durum yoktur; beğenmezler, ilgilenmezler, aşağıladıkları bile olur.

İyi de bizden onlara ne onlardan bize ne!

Bizden de kaynaklanıyor; sen onu beğenirsen o seni beğenmez.

Benim için genç insanlar sadece gençtir, hayran hayran baktığımı hiç hatırlamıyorum.

Gençlerin bize ne gibi faydası olabilir ki?

Onların hayatını biz mi yaşayacağız?

Geleceğimizin güvencesi. Asker polis olur ülkeyi korurlar. Elimizden tutup yolun karşısına geçirirler…

Ben yine de genç insanlara bakışımızı arızalı buluyorum; biz aslanım koçum onlar amca, dede, moruk…

Yaşlandıktan sonra gençlerden uzak durun çünkü ölecekmişiz gibi bakıyorlar.

Valla kusura bakmasınlar belki yanılıyorum ama saygıları bile incitici.

Bu, onlara gereğinden fazla değer verdiğimiz, koruyup sakınmaya çalıştığımız için oluyor.

Gençse genç bana ne ya!

Normal insan gibi davranmıyorlar, yaşlıysa yardım edilir; elinden tutulur, yer verilir, saygı gösterilir…

Ya bu yaşlı denilenler nasıl bir insan Allah aşkına niye böyle davranıyorsunuz ki?

 

 

ETEM SEVİK, Halil Güven (Sökeli) bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

ses tonu ve goruntusu ile yaşıni göstermeyen birine yaşlı demek zor ..

savas barka 
 04.01.2022 21:58
Cevap :
Genç görünen moruğum. Ne demek; uzaktan Cüneyt, yakından yaşlı Kızılderili. Oysa daha yaşım ne başım ne 65.  06.01.2022 10:41
 

Çünkü çoğu yaş almış kişi kendine ihtiyar muamelesi yapıyor ve gençlerde bunu o kişilere hissettiriyor. Vallah ben geçenlerde babasına adaş diyeni duydum. Eşim hatta şaşırdı bana normal geldi sık duyduğum için . Bir tane arkadaşım diyen var birlikte tatlı yemeye geliyorlar o kadar doğal ve içten konuşup arkadaşım diyorlar ki baba kız diyemezsiniz. Yani büyükler bunu hissettirip beklemiyorsa gençler ne yapsın. Annem torunuyla bel yaşında gibi daha ne olsun .

jale kasap 
 03.01.2022 5:59
Cevap :
Yaramı deştin pansuman yap bari. Ah arkadaşım sanki hep de ben muhatap oluyorum bu durumlarla.Vergi dairesinde memurken bir gün bunaldım bir espri yapayım dedim. Bugün ben 74'üme bastım diye şaka yaptım. Siirt'li mükellef vatandaş demez mi abi kusura bakma sen daha fazla gösteriyorsun. Bozuldum tabi.   06.01.2022 10:23
 

Unutma kardeş bir zamanlar sen de gençtin:)

Halil Güven (Sökeli) 
 02.01.2022 19:33
Cevap :
Hem de ne genç...   06.01.2022 14:07
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 6232
Toplam yorum
: 15267
Toplam mesaj
: 283
Ort. okunma sayısı
: 635
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster