Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '22

 
Kategori
Sosyoloji
 

Genç Olmasından Bize Ne

Gençlere sempatiyle bakılır; kıskanılır, hayran olunur falan.

Tersine gençlerde yaşlılara karşı aynı durum yoktur; beğenmezler, ilgilenmezler, aşağıladıkları bile olur.

İyi de bizden onlara ne onlardan bize ne!

Bizden de kaynaklanıyor; sen onu beğenirsen o seni beğenmez.

Benim için genç insanlar sadece gençtir, hayran hayran baktığımı hiç hatırlamıyorum.

Gençlerin bize ne gibi faydası olabilir ki?

Onların hayatını biz mi yaşayacağız?

Geleceğimizin güvencesi. Asker polis olur ülkeyi korurlar. Elimizden tutup yolun karşısına geçirirler…

Ben yine de genç insanlara bakışımızı arızalı buluyorum; biz aslanım koçum onlar amca, dede, moruk…

Yaşlandıktan sonra gençlerden uzak durun çünkü ölecekmişiz gibi bakıyorlar.

Valla kusura bakmasınlar belki yanılıyorum ama saygıları bile incitici.

Bu, onlara gereğinden fazla değer verdiğimiz, koruyup sakınmaya çalıştığımız için oluyor.

Gençse genç bana ne ya!

Normal insan gibi davranmıyorlar, yaşlıysa yardım edilir; elinden tutulur, yer verilir, saygı gösterilir…

Ya bu yaşlı denilenler nasıl bir insan Allah aşkına niye böyle davranıyorsunuz ki?

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..