Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Gerçekleri gördüm

Gerçekleri gördüm
 

yalnız bir kadın


İsmini haykırdım , karanlık gecelere,

Ay okyanusun sularına indi,

Salındı, çırpındı, sanki bir gelin gibi,

Kayboldu sularda, acılarım dindi.

*

Beni sevmiş miydin, bu bir bilmece,

Kulaklarımda her an çınlıyor sesin,

Tenimin  her zerresinde sanki nefesin,

İsmin dilimde her an hece, hece.

*

Yollarımı aydınlatan güneşimdin sen,

Yokluğunda karanlığa gömüldüm,

Yüreğim yarıldı, sisler açıldı,

Ay yüzünü gösterdi, gerçekleri gördüm.

*

NAHİDE ÇELEBİ

3Şubat 1966 Ankara 

Duygu Pınarı isimli kitabımdan alındı

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..