Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Gerdek kalesi

Bana “bağışlanan” yiğitliğimle
Kolayından girdim,
Hayatın kadın saçlı kalesine.
Süt veren O büyüklüğün
Kızlığını çizdim.
Erkekçe.!

Kapıda bekleyen
Memleket habercilerine;
Bir bayrak çarşaf dalgalandırdım
Kızılca dökülen, renkli haberlerin
Yiğit öyküleriyle..
Haberler saldım,
El alem okusunlar diye!

Beynimin çırıl çıplak arzularına
Dayamışken göksümü;
gere gere..
Tek taraflı;
Utandığım korkularıma boyun eğmişken
Cinsel sünnetimle! .Bir cesaret saldırdım..
Sanki.. kan davası intikam aldım!
.......
Küsmesin,
Küçülmesin diye,
Erkek tanrımın usulca
Kulağına bağırdım:”helalinden görevim tamam! ”
Ve bağışlandığımı anlayınca
Uykuya daldım..

(6/5/2006 ank/sokak kafe)

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..