Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '12

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Gıdada TSE ve ISO

Sağlıklı yaşam konusunda her otorite ayrı sözler sarf ediyor. Halkın kafası fena halde karışmış durumda.

Temel gıda maddelerini (salça, yağ, bal, peynir, zeytin, şarküteri vb.) üreten firmaların kimilerinin sahtecilik yaptıklarına ilişkin haberler hergün medyada yer bulmaya başladı.

Hormonların, tarım ilaçlarının, zararlı yağların, hava kirliliğinin, elektromanyetik alan yayan aygıtların arasında az zararlı gıdalara erişmenin yolu nedir diye düşündüğümde aklıma tek seçenek geliyor.

TSE, ISO gibi kuruluşların kalite belgesini taşımayan, çok reklam yapan, aşırı sodyum, nitrat içeren, kimyasal boyalar eklenmiş, plastik ambalaja konmuş gıdaları reddediyorum.

44 yaşındayım ve bugüne kadar hiç hastanede yatmadım. 23 yıldır öğretmenlik yapıyorum. Görevimi 1 gün bile aksatmadım. Bu durumu sürdürebilmek için topraktan çıkan, fabrikada işlem görmemiş gıdaları tercih ediyorum.

Sonuç olarak TSE ve ISO belgesi olan ürünler belki yüzde 10-20 pahalı ama hastane köşelerinde sürünmek de istemiyorum.

www.aliozdemir.net

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..