Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Gidenin ardından kalandan......

Gidenin ardından kalandan......
 

giden gitmeden önce kalanla..... canın kardeşimm


GÜLÜMM...

(sana veda edemedim)......


Sanki yüzün göz kapaklarıma kazınmış.

Her gözümü kapadığımda sen, uyumak ne mümkün.

Yüreğimden ruhuma öyle bir yayılıyor ki acın, gülmek ne mümkün.

Hasretin nasılda kavuruyor ruhumu, yaşamak ne mümkün.

Öyle yarımım ki, sanki hiç yokum.

Belki varım, belki yokum.

Belki sen hiç gitmedin.

Yoo gittin gidişini gördüm.

Yüzünü öptüm son son

Soğumaya yüz tutmuş.

Ruhun uçmuş, bedenin gitme hazırlığında.

Yıkadılar senden kalan bedeni, kefenlediler sonra.

Ne güzeldi yüzün son bakışımda.

Sevdiklerinin . seni sevenlerin omuzunda kah göz yaşı,

kah duayla uğurladık seni bir tabutun içinde.

Gözlerimle gördüm ya yinede inanamıyorum gittiğine.

Ablasının gülü soldunmu?

Bir ses ver, ne soldum nede gittim de.

Aklım oyunlar oynuyor.

Bir varım, bir yokum,

Bir varsın, bir yoksun.

Sanki hiç yoktun anılarda olmasa......

12/ŞUBAT/2008
Sn.U

 
Toplam blog
: 15
: 558
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

Meslek lisesi mezunu/maduruyum... Pek çok kişi gibi derin mücadelelerime yüzeysel gülümsemeler ka..