Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum... Beni bırakma

Gidiyorum... Beni bırakma
 

Gidiyorum...
Geride kalışın
Yeniden doğuşum olacak
Senden geriye hafif bir sızı kalacak. Belki ne kadar abartmışım, her şey bu kadar basit miydi diyeceğim.
Belki önceleri fırtınalar kopacak yüreğimde. Ama bildiğim birşey var ki, hiç bir şey aynı kalmayacak
Ben büyyeceğim, sen büyüyeceksin, olgunlaşacağız birlikte. Birlikte ve birbirimizden uzakta.
Anlayacağız ki iki insanın biribirine olan duygusal bağımlılığı tedavi edilebilir bir hastalıkmış.
Küçücük bir sızı bıraksada

Yeniden doğuşum yeni insanlar katacak hayatıma.
Soğuk bir günde elime dokunan sıcak el, belki senin ki gibi duygular uyandırmayacak ama
yine de iyi gelecek yalnızlığıma.

Gidiyorum...
Geride Kalışın
Kendimi buluşum olacak
Yokluğun çok üzse de beni, kendimi bulacağım sonunda.
Dişimle, tırnağımla sarılacağım hayata.
O kadar savruldum ki hüznün girdabında,
güvenli küçük bir liman çok heyecan duymasam da huzur verecek dünyama ,
o kadar tavlandım ki keder cehenneminde, artık kimse üzemeyecek, başka ateşler vız gelecek bana.
Hedeflerim, hayallerim olacak, artık düşlemeyeceğim seni başımı yastığa her koyduğumda.

Gidiyorum...

Geride Kalışın

Cesaretimin kılıcı olacak
Daha bir güçlenecek, kan kızılına boyayacağım geçmişi. Kılıcımı her savuruşumda

Bunları söyleyebilmeyi ne çok isterdim sana

Gidemiyorum...

Seni Geride bırakıp hiç birşey olmamış gibi yoluma devam etmek istiyorum ama

Ya-pa-mı-yo-rum

Anlasana...

 
Toplam blog
: 92
: 830
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Biraz kül, biraz duman o benim işte... Öyle dedim diye olayı arabeske bağladığımı sanmayın çabuk sön..