Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Gidiyorum bu yerden istemeden...

Gidiyorum bu yerden istemeden...
 

 

Gidiyorum bu yerden istemeden...

Sevdiğim sokaktan alıştığım sıcaktan

Komşularımdan arkadaşlarımdan

İçinde biz olan heryerden uzaklaşıyorum

Hıçkıra hıçkıra kimseler duymadan yürüyorum

Yanıma sadece beni alarak

Unuttuğum kendimi hatırlamaya çalışarak

Özlemin beni öldüreceğini bile bile

Bu karanlık sokaktan çıkıyorum

geri gelmeyecek anılarıma üzülüyorum sadece

öylece bırakmaya kıyamıyorum

sonra kirleneceğine diyorum...

olduğu yerde temiz kalsınlar istiyorum

onları da öylece bırakıyorum...

kıyafetlerimi de istemiyorum

türlütürlü renkler barındıran

hep iyiyi anımsatan

sadece siyahları alıyorum

yine öylece bırakıyorum bu yeri çiçeklerimle...

onlara iyi bakılacağını umarak

hiç paylaşamazken,

başkalarının olarak…

hiç benim olmadıklarını hatırlayarak

kök saldığı yerden ayırmadan,

öylece bırakıyorum…

yanıma gerekli olup olmadığına

karar veremediğim onurumla  ağır aksak yola çıkıyorum...

 
Toplam blog
: 18
: 200
Kayıt tarihi
: 21.05.14
 
 

merhaba... insan psikolojisine, ilişkilere, bakış açılarına meraklı... bunları şiir veya maka..