Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Gidiyorum

Gidiyorum
 

Bodrum - Güvercinlik


Gidiyorum.

Yaptığım tüm resimlerimi geride bırakıp gidiyorum.

Sadece boş tuvallerimi aldım yanıma, bir de boyalarımı,

Gidiyorum.


Bugün, sergi amacıyla Bodruma gidiyorum. Yaklaşık bir buçuk ay aranızda olmayabilirim. MalumBodrum. Yani iş güç işte:)

Gerçekten çok yoğun bir süreç bekliyor beni.

Onlarca beyaz tuval var bagajımda. Oynaşacağım, boğuşacağım, bazen sevip okşayacak, bazen de yırtıp atacağım.

Bodrum koylarında resim yapmanın tadını bir alsanız, birdaha çiğ köfte yemezdiniz. Çiğ köftenin ne ilgisi varsa:) İşte güzel bir şeyyani orada resim yapmak.


Fırsat buldukça yazı gireceğim elbette. Beni unutmanıza izinvermeyeceğim. Sakın ha...


Kendinize iyi bakın.

Hepinizi kucaklıyorum.

Milliyet Blog'umuza iyi bakın.


Alizarin sizi seviyor.

 
Toplam blog
: 105
: 7006
Kayıt tarihi
: 27.04.07
 
 

Ereğli - Konya Gazi Lisesi (yatılı) - İstanbul Üniversitesi İşletme (İng) Fakültesi - Ressam ve A..