Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum

Dakikalar kayıp gidiyor ayağımın altından,
Saysam kaç kez kurudu koklayıp gülümsediğim gül.
Sanki saniyeler kadar kısa günlerden, ne kaldı aklımda
Gidiyorum,
Nereye varacağım, nerde duracağımı bilmeden
Unutarak gidiyorum ne varsa çocukluğumdan çiçeklerden.
Gidiyorum,
Yorulmadan duraksamadan bir meçhule,
O kadar az yolum kaldı ki yürüyecek, acelem var besbelli
Belki bir gün belki de bir günden de az yarın dediğim.
Akşama çok deyip, savsakladığım zamanlar bile geçmiş,
Yağmurdan sonra, uçup giden duman gibi iz bırakmadan.
Gidiyorum,
Kimseye bırakmadan kederimi sevincimi.
Yüreğime saplanmış hançerleri sırtımdaki kurşunları,
Yüreğimi yakıp yıkan sevdamı da alıp gidiyorum.
Gidiyorum
Adım adım dakika dakika gidiyorum,
Hazırım sanki sevdiklerimi hiç görmemeye bir daha,
Anlatamadığım dertlerimi öfkemi de alıp gidiyorum.
Gidiyorum baş edemediğim adaletsizlikleri içime saklayıp
Sevdim diyemeden, haykıramadan dağlara türkümü.
Dikip başımı gözlerinin içine bakamadan sevdiğimin.
Dargınları barıştıramadan, açları doyuramadan gidiyorum.
Gidiyorum,
Evimin önüne dikemeden sevdiğim çiçekleri,
Kucağına doyamadan dostumun,
Doyasıya gülemeden vicdanım rahat
Hiç gelmemek üzere geldiğim yere gidiyorum.

Ra Ekim 2009

 
Toplam blog
: 191
: 540
Kayıt tarihi
: 01.06.08
 
 

Yerel bir gazetede yazıyorum. Okumayı severim, şiir okumayı severim. Emekli işçi olarak sosyal ak..