Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '14

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum

Gidiyorum
 

Kıyıdan uzaklaşmayı göze almak..Yeni okyanuslar keşfetmektir!


Uçsuz bucaksızlığın içinde
Kaldım kendimle
daracık.
Dolanıp kaldığım aklımı
ve ayaklarımı çıkarmak
için,
Kıyılarında gezinip durdum
Okyanusumun
aşıp gitmek isteyen
Kalbimi/ dinledim
Tek kalem.

Dinledim kalbimin sesini
GİDİYORUM.

Bu sır nedir böyle.. uzaklarından gelen..
Ruhumun hicranı mı, kozmik genlerimin debelenmesi mi
Bilemedim!
Akar suyun iyonları gibi serinler
yüreğim,
aşkın
ve tertemiz.
Biliyorum gideceğimi
GİDİYORUM.

Martı şiirlerimle uçmak istediğimi
ve
kanatlarımın çırpınışından
önce
Kalbimin çırpınışları eşliğinde
bulutlar üstünde
Başka diyar ülkelere gideceğimi
Biliyorum.
GİDECEĞİM.
Taze yellere tutunarak
taze hayatlar
taze hallerimin kalbiyle
sessiz
bahanesiz
GİDECEĞİM.

Siz eski dostlara, taze şiirlerimin sesiyle
hasret selamları göndererek
diyar
diyar
Gidiyorum.

Gidiyorum dostlar
Aldığım selamınızın kalbindeki titreşimini duyumsayarak
helalinden,
GİDİYORUM...

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..