Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Gidiyorum

Gidiyorum
 

Senden vazgeçiyorum...
Yüreğimi de sevgimi de alıp gidiyorum..
Gidiyorum sensizliği koyup ardıma...
Unutmayı dahi unutup, yeniden başlıyorum hayata...

Senli sürgünlerden, sensiz sürgüne..
Sevda aylarının yağmur mevsimlerinde..
Bereketi sana bırakıp, eriyorum güneşin kavrukluğunda...
Gençliğimin heyecanını anlımdaki terle silip, gidiyorum...

Belirsizliğin en belirgin örneği oluveriyorum..
Olabildiğince masum.. Yapabildiğimce kaygısız..
Gözlerindeki ateşi, söndüremeden,
Yüreğime can sağlığı deyip, gidiyorum...

Ölüme ve sana en yakın saatlerdeyim...
Yalnızlık uğulduyor rüzgar yerine, beynimde..
Ardımda sen yanımda ölümün soğukluğu...
Ölümü Allah'a seni de sana bırakıp gidiyorum...

Kelkit - 04.02.2007

 
Toplam blog
: 46
: 355
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

1989'da Gümüşhane / Kelkit' te doğdum. Sonrasını zaten mısra mısra yazıyorum. ..