Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen de gittin ya!

Sen de gittin ya!
 

Sen de gittin ya...
Artık gelmez hayalin rüyalarıma...
Yaşanmaz hayat,
Çocuksu gülüşler tadında...

Sen de üzdün ya...
Utanır umutlarım sokağa çıkmaya...
Gözyaşlarım akmaz, senin uğruna da...
Aksa da belli etmez ya...

Sen de özlettin ya...
Hasret bıraktın ya beni vuslata..
Şarkılar koymaz artık.
Koysa da belli etmem ya...

Sende beni bana bıraktın ya...
Artık yüreğim sığmaz hiç bir limana...
Sığsada sığınmaz ya...
Kapılıp gider hayatım, koca karı yalanlarına...

Sen de gittin ya...

Bir dedikodu tatlığında kaybolur giderim bende...
Gözlerimde senin koyduğun ateşle,
Yüreğimde vuslatın özlemiyle..
Dudaklarımda sevdiğin şarkının ezgisiyle...
Giderim, tövbe edip dönmeye...

Kelkit - 17.04.2007

 
Toplam blog
: 46
: 355
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

1989'da Gümüşhane / Kelkit' te doğdum. Sonrasını zaten mısra mısra yazıyorum. ..