Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Kırşehir

Yine sokakların aradım durdum

Sevdiğim kaybolmuş herkese sordum
Saadeti bulmanın hayalin kurdum.
Kalbimi hep kırdın yine kır şehir
Onu aradım her yerde Kırşehir.
 
Güzelim yıllarım hep sende geçti
Bu gönlüm bir onu, bir seni seçti
Aşkın şarabını bir sende içti.
Kadehi şişeyi alda kır şehir
Gönlümü koydun bir derde Kırşehir.
 
Gönlüm hep onu sevdi, ona kandı
Bu gençlik her zaman kalacak sandı
Umudum kayboldu yüreğim yandı.
Saçlarım ağardı oldu kır şehir
Gözüme indirdin perde Kırşehir.
 
İlk gözağrım, başkasını sevemem
Ne kadar kızsam da seni dövemem
Söylersen yerini sana diyemem
Yeşilin kurusun ol bir kır şehir
Aklımı koymadın serde Kırşehir.
 
Kuş olup üstünde dolandım durdum
Cananı ben senin kalbinde buldum
Acıyla kıvranıp saçlarım yoldum.
Tek benim kanadım kolum kır şehir
Söyle sevdiceğim nerde Kırşehir.
(11 Ekim 2011) Kırşehir
 
Şadi Ünal

 

 
Toplam blog
: 14
: 528
Kayıt tarihi
: 21.02.09
 
 

1955 yılında Nevşehir ili, Hacıbektaş ilçesi, Çiğdem Köyü'nde doğdu. İlkokulu Çiğdem Köyü'nde..