Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '12

     
    Kategori
    Şiir
     

    Gitmek cesaret ister

    Gitmek cesaret ister
     

    bilmem ki ne yapsam

    atsam mı kendimi uçurumdan

    içsem mi bi kutu ilaç

    ya da dayasam mı silahı başıma

    yahut kessem mi bileklerimi

    başka seçenek yok mu dersin

    çiçeklerin kokusunu alamıyorum artık

    bir çocuğun masum gülüşünü göremiyorum

    hayatın neşesini hissedemiyorum

    sadece korkutucu bi karanlık

    ve çaresi olmayan bi yalnızlık

    en iyisi terketmek bu bedeni bu dünyayı

    elveda derken anılarıma

    elveda derken bu anlamsız hiçliğe

    soruyorum merak ediyorum

    çok mu soğuk ölüm?

     
    Toplam blog
    : 1
    : 125
    Kayıt tarihi
    : 30.01.11
     
     

    Uludağ Üniversitesi ingilizce öğretmenliği öğrencisiyim. Amacım içimdeki okyanusu biraz olsun gös..